Slöe dag!!
Publicerat: 2012-08-08, 01:45:48


Ännu en slö dag. Detta börjar bli sååååå tråkigt!! Vill ha något att göra. Men idag så har jag i alla fall varit på återvinningscentralen och varit snäll och hjälpt min värdmamma med att kasta lite skit :P Och sen ville jag inte köra hem, så jag stack en tur över bron, och tog en titt på Marshalls. Marshalls är en affär som har massa märkers saker till billiga priser. Och jag har varit där ett antal gånger, men jag har aldrig lyckats hitta något. Men idag så hittade jag en Jessica Simpson väska :) Den har kostat 60 dollar, men kostade nu 20 dollar. Är riktigt nöjd med den :) Men det är dyrt att vara ledig så här som jag är. De går massa pengar hela tiden. Och även om jag inte köper något, så går de massa bensin pengar :( Men jag får väl ta de dessa veckorna, och sen spara när tjejerna är hemma igen :) För jag vill ju inte ligga i min säng i 2 veckor :P Min fina nya väska :) Jessica Simpson



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin den var :) <3

Svar: Tack :) <3
None None

2012-08-08, 07:56:23
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback