Six Flags :)
Publicerat: 2012-08-08, 18:34:56


Jag möte upp Ada vid Starbucks och sen begav vi oss till Prince Fredrick för att möta upp Laura och Viri :) Vi kom fram till Six flags runt 10 och vi mötes upp av snurre sprätt och hans vänner ;) Jag hade ganska låga förväntningar innan vi åkte dit. Trodde de skulle vara ganska litet, med lite karuseller. Men de är bland de värsta och roligaste berg och dalbanor som jag har åkt i mitt liv :P Inne på six flags träffade vi 2 av Viris kompisar, och sen också Viris pojkvän och hans syster och hennes pojkvän. Så vi blev ett stort gäng till slut :P
 
Vi åkte en som heter superman, jag och Laura åkte den 4 gånger :P De är de sjukaste men roligaste berg och dalbanan jag någonsin åkt ;) hihi.. Man åker upp för en brant backe och sen typ rakt ner. De kändes som man flög :P Den var skit rolig!! Framåt eftermiddagen så blev de andra ganska trötta och lite illamående från allt åkande, men jag och Laura var inte trötta än :P Så vi åkte nog allt som de gick att åka :P Vi åkte även en karusell som man blev helt genom våt av!! Men de var så varmt den dagen, så de var ganska skönt att bli lite svalkad :) Vi åkte inte hem förrens vid 8 på kvällen, så det var en lång dag, men såååå kul jag hade!! 
 
Vill bara lägga till att jag älskar de hjälpsamma amerikanarna :) Vi fick lite problem med bilen på väg hem från Six flags. Men vi stannade vid en bensinstation och jag gick in och frågade om det fanns någon som kunde hjälpa mig. Och då kom de 3 stycken för att hjälpa mig :) Och de fixade de!!! De var inget allvarligt men jag ville inte lämna bilen så till min värdmamma och jag förstår mig inte alls på bilar. Jag får nog gå en lite kurs hos dig pappa när jag kommer hem :P Älskar detta landet och de hjälpsamma människorna :) 
Snurre sprätt och jag :P Laura, Viri och jag :) Jag på six flags :) Superman :P SCARY!!!! SUPERMAN to the rescue ;)Jag på en ko ;) Jag på The Mind Eraser Wiiiiihhhhooooo!! :PJag och Laura från vatten karusellen, dyngsura ;) Gänget :P My new husband ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback