Shopping, lunch och bio :)
Publicerat: 2012-08-10, 03:09:44


Idag har det varit en riktigt bra dag :) Har varit i Waldorf med Francesca. Först gick vi och kolla i lite affärer och jag försökte hålla i min plånbok ;) Men jag handlade bara en sak. Jag har varit inne på att köpa ett par Rayban solglasögon innan. De är billigare här, men de är ändå dyra. Och när jag har provat dom innan så har jag känt mig lite osäker. Men idag så kände jag att jag ville köpa dom, och det kändes bra att jag hade Francesca med mig som smakråd :) Men jag kände inte att Rayban var något för mig. Men när jag gick runder där och kollade lite. Så bara såg jag dom, de var som de skrek på mig!! Ett par Steve Madden :) Har faktiskt varit inne på ett par sådana också, och de var betydligt billigare :) Och jag bara älskar dom!!
 
Sen gick vi och åt lite thaimat. Sesame chicken, så jäkla gott!! Sen gick vi och såg The Watch på bio, och den var riktigt bra :) Lite mysko i mellanåt, men väldigt rolig och bra. Så den rekomenderar jag :P Bio biljetten kostade bara 50 kr och det var i en riktigt lyxig biosalong :) Med tomelilla fåtöljer ;) hahah.. Så jag har haft en riktigt bra dag med Francesca :) Så vi får se vad morgon dagen bjuder på ;) Är så glad att Francesca är här just denna veckan, så hon kan umgås med mig :P Och speciellt när Ada är i Florida denna veckan. 
 
Nu ska denna kvinnan gå och slänga sig i bingen och se på ett antal avsnitt av Full house och sen drömma om mina nya Steve Madden solgalsögon ;) hihi.. 
 
Adiós amigos ;)
Steve Madden <3 Jag och Steve Madden ;) Francesca i lyxstolarna och fatta att de bara kostade 50 kr, helt sinnes!! ;) The Watch :)



Kommentarer
Postat av: morfar

Ja det är betydligt bättre stolar än när jag gick
på Rio i Tomelilla på 60-talet och löste en stråke för 3 spänn.

Svar: haha, jag kan tänka mig att det är lite bättre nu än då :P <3
None None

2012-08-10, 07:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback