Shopping
Publicerat: 2012-08-20, 22:11:34


Ville komma lite "hemifrån" igår, så jag bestämde mig för att åka upp till Annapolis på en liten shoppingtur och få spendera lite mer tid med mig själv :P Tycker det är ganska skönt att åka på en shopping tur själv, och att jag kan gå och kolla i min egen takt och titta på vad jag vill :) Hittade ett par byxor på rea, halva priset. Det tackar jag för :P Och när pappa ser dom kommer han säga, "det är inte klogt att du köper byxor som är isönder:" De vet jag redan att han kommer säga ;)
Och sen tror det eller ej så köpte jag ett par högklackade skor. Jag blev helt förälskad i dom när jag såg dom där på hyllan. Och så var de rea på dom också. Så jag fick dom för en hundralapp, ganska lagom tycker jag :P Jag brukar inte använda högklackat för jag känner mig så löjlig när jag är så mycket längre än alla andra. Jag ser ju ut som en i avatar ;) (En kille i New York förra året tyckte jag var så lång som de i avatar.) Men det är ju såååå fint med höga klackar!! Så nu ska jag tvinga mig att använda dom :P Mina nya älsklingar ;)Hollister byxor :) Jag i mina nya böjsor och dojor ;)



Kommentarer
Postat av: Fritte

Va fin du är Same!!! :) <3<3

Svar: Tack Fritte :) <3
None None

2012-08-20, 22:50:56
Postat av: Elin

Instämmer med fritte :) Och det är fint att vara lång! Tänk så många som önskar att de hade dina långa ben! ;) hihi! <3

Svar: Tack, ja de är väl de :P haha, ja jag och mina långa ben ;) <3
None None

2012-08-21, 07:53:28
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Jojje

Så lång och ståtlig ;) Finis <3

Svar: Tack söta jojje :) <3
None None

2012-08-21, 11:55:22
Postat av: Renee

Ännu ett par skor. Hi hi men mycket fina <3

Svar: haha :p ja, ännu ett par :P <3
None None

2012-08-21, 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback