Samantha
Publicerat: 2012-08-30, 02:18:42


Har glömt visa er min fina skylt som tjejerna hade gjort till min när jag kom hit. De har gjort den helt själva ( med lite hjälp från förra au pairen förstås :P) Men den är så söt!! Jag har velat ha den på väggen i mitt rum sen jag fick den. Men jag har inte blivit färdig till att sätta upp den. Men idag när Karissa och jag hade städ dag, så passade jag på att sätta upp den :) Jag har inget på mina väggar, så det fick rummet att bli lite färggladare och roligare :) Föresten så har jag varit en duktig au pair idag, har dammsugat hela huset och plockat undan lite. Så duktig jag kan vara ibland, jag kan om jag vill ;P Mitt rum 
Samantha




Kommentarer
Postat av: Jojje

Naaaaw va fin :) så gulliga tjejerna är :)

Svar: Ibland kan de vara riktigt gulliga :P <3
None None

2012-08-30, 07:55:12
Postat av: Renee

Jag håller med Johanna. Vilka underbara tjejer <3

Svar: Ja, dom kan vara ganska underbara ibland ;) <3
None None

2012-08-30, 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback