Paket och nakna killar ;)
Publicerat: 2012-08-07, 20:20:56


Igår innan jag skulle ut på min lilla promenad igår, så stack jag en runda till posten för att hämta upp familjens post. Och tror det eller ej, där var post till mig också :) Och inte ett litet vit kuvert, utan ett stort brunt!! Jag såg dirket på stillen på kuveret att det var mamma som hade skickat de. Och mina tankar började vandra iväg över vad det kunde finnas i. Och min första tanke var MARABOU CHOKLAD!!! Och så klart fanns det i där också. Och så klart fanns där djungelvrål i också, saknar den älskade svenska lakritsen. De har inte precis lakrits här :( Men mamma vet exakt vad jag gillar. Så nu ska jag bara hitta ett bra tillfälle att kränga mina choklad på ;) Vill att de ska kännas lite speciellt ;) hihi.. Hon hade även varit snäll och tänkt på mina tjejer och skickat med vars en kanin nalle till dom.
Min mamma och pappa är så omtänksamma och är världens bästa föräldrar!! Älskar er :) <3 Samtidigt som jag var ute på min lilla promenad så skickade Francesca sms till mig, och frågade om vi skulle hitta på något. Och så klart ville jag de!! Så vi bestämde att vi skulle ut och äta på Outback steakhouse i Prince Fredrick och sen kolla på bio. Maten var svin god och filmen var ännu bättre ;) Jag har velat kolla på Magic Mike ett tag för jag viste att Channing Tatum var med i den, och han är ju bara för jävla snygg. Han hade jag inte tackat nä till ;) Mamma du hade inte blivit besviken, om jag hade kommit hem med honom ;) haha.. Fransesca hade redan sett filmen en gång innan, men hon offrade sig för mig och ville se den en gång till :) Och när hon berättade vad filmen handlade om så var de ju för bra för att vara sant ;) den handlar om killar som strippar :P OHLALA!! ;) Själva handlingen i filmen var kanske inte skit bra, men de gjorde absoult ingenting. För man hade så många snygga kroppar att kolla på ;) DRÄGEL!! haha.. Det var en riktigt bra kväll!! Blodig stek och vitlöks potatismos :)Skit snygga Channing Tatum :P MUMMMMMMAA!!! ;) 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Granna nakna karlar är aldrig fel ;)

Svar: Absolut inte ;) De går alltid hem!! :P
None None

2012-08-07, 21:01:47
Postat av: Renee

Vilken tur att du kom av sängen. Jag har undrat så om inte posten skulle komma fram. Älskar dig min Goa tös <3

Svar: Ja, sängen börjar bli lite tråkig nu :P Tack för de fina paketet!! :) Älskar dig min fina mamma <3
None None

2012-08-07, 21:02:46
Postat av: Elin

Grr ja han är väl en riktig pudding!! :D vill också se den filmen! ;) <3

Svar: Om han är ;P Du måste se den!! <3
None None

2012-08-08, 07:55:35
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback