Orientation meeting
Publicerat: 2012-08-21, 01:50:26


Idag har varit en väldigt snabb dag. Började med att klockan ringde kl 7.00, de kommer bli tufft med dessa tidiga tiderna. Har ju haft lite lyx och haft sovmorgon till kl 8 varje morgon nu i sommar. Men detta ska vi fixa :P Sen skull egentligen Debbie komma och hämta Karissa och köra henne på orientation meeting på hennes skola, Orientation meeting betyder att de får träffa sina lärare, klasskompisar och se sitt klassrum, lite förberedelser för skolan. Debbie TRODDE mötet började 10.30, men dålig på att hålla reda på tider som hon är. 9.50 fick jag ett sms från henne att jag fick köra bort med tjejerna till Karissas skola, för mötet börjad kl 10.00 istället :P Så jag slänger in ungarna i bilen och kör iväg, jag är där ca 5 minuter för sent. Men de va okej :P Mötet varar bara 30 minuter, fick träffa Ada och hennes värdmamma också. En väldigt trevlig mamma, har träffat henne några gånger innan, när Dany var här :) preis när mötet är slut och vi är på väg ut, då kommer Debbie. Så vi går in igen för hon ville ställa lite frågor till läraren.
 
Sen stack vi en liten tur till lekplatsen och sen hem för karissas nap och lunch. Klockan 2.15 kommer Debbie hem igen och vi kör till Ariel skola för möte med hennes lärare. Allt går bra, och vi är hemma igen vid 3.15 och jag blir ledig för dagen :) WIIIIIHHHHOOOO :P Men ska kanske jobba lite på lördag morgon, för Debbie behöver nog åka in till jobbet en liten tur. Men de är ganska lugnt för på helger får de lov att kolla på film, så vi ska nog bara mysa med en film :)
 
Vill tilläga att ikväll har allt börjat kännas lite bättre här. Jag vet att mamma är lite orolig över min situation här, jag vet att de inte känns bra för er när jag ringer hem och bölar och säger hur dåligt jag mår. Men de ska bli bra detta ska du se :) Hade en väldigt bra kväll med taco och de känns som min värdmamma börjar tuffa till sig nu och har slutat deppa lite :) Hon kanske hörde mig böla i telefonen när jag pratade med mamma och pappa i helgen och fick lite dåligt samvete. Hoppas de blir bättre här i alla fall :) Bjuder på en lite misslyckad bild, som togs av misstag när jag skulle ta min outfits bild igår :P
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Renee

Du är så fin på alla bilder <3 du får gärna ringa hem och vara ledsen. Men man vill sätta sig på första plan för att kunna i detta fallet rysta runt Debbie så hom vaknar till. Men det är skönt att det är bättre. Älskar dig <3

Svar: Tack, mumma :) Älskar dig!! <3
None None

2012-08-21, 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback