Niagara fallen
Publicerat: 2012-08-17, 02:48:44


Då har jag fått över Ada på min sida om att ta kursen om Niagara fallen :) Hon var också väldigt sugen på den kursen, och de låter så jäkla bra!! Men jag väntar fortfaranade på ett ok från min värdmamma, så jag kan boka kursen. Men de känns som tiden börjar rinna i väg, eftersom första lektionen börjar denna söndagen. Men som sagt de här med tider och tidspress är inget hon är bra på :P 
 
Idag blev de en lång jobbe dag. Jag fick till och med laga middag till tjejerna och mig. Debbie sms:a mig och sa att de skulle ha en stor konser här på vår sida bron. Tydligen så är de ganska så stora band som kommer dit ibland. Och att denna konserten skulle vara idag kom min värdmamma på efter kl 6, och så var de så långa köer redan. Så hon var väl hemma runt 8. Men de var lugnt, har ju kul med mina tjejer så :) Men hoppas verkligen de nya schemat som jag ska börja på nästa vecka kommer fungera :) Då slutar jag kl 6 alla kvällar :) Och de kommer bli så skönt!!
 
Bjuder på en fin bild på Niagara fallen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback