Myskväll :)
Publicerat: 2012-08-05, 06:22:38


Har haft en väldigt lugn dag. Passade på att städa mitt rum, och hjälpte min värdmamma lite med att dammsuga huset och städa lite :) Duktig au piar ;) hihi.. Vid 5.30 kom Ada hit och gjorde mig lite sällskap och sen begav vi oss till andra sidan bron för att möta upp en nya dansk au pair, Franseca :) Väldigt trevlig!! Alltid kul med grannar ;) Vi bagav oss till Olive garden för middag. och det blev ost ravioli för min del, väldigt smarrigt!! Sen körde vi vidare för att hyra film och handla lite gotter ;) Idag blev det glass med choklad kross och cookies :) Och vi hyrde filmen 21 jump street. Väldigt bra, hade hört lite dåligt om denna filmen så jag hade låga förväntningar. Men den var ganska bra faktiskt :) Vi satt och snackade och kollade lite på OS, vi hade en väldigt trevlig kväll!! 
 
Nu blir det natti natti för min del. Ska upp och möta Ada och Franseca vid starbucks imorgon vid 9. Och sen möta upp Laura och Viri i Prince Fredrick. Sen går vår färd vidare mot SIX FLAGS!!! Det ska bli så jäkla roligt, älskar stora karuseller :) Och tydligen så gör både Ada och Franseca det också, så vi ska ha sååååå kul :D  
 
See yaaaa!!  Cheese ravioli :) Mummmmma!!!!  Ada och Franseca på Olive graden :) EGO!!! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback