Mina tjejer :)
Publicerat: 2012-08-16, 03:43:00


Första dagen med mina tjejer sen de kom hem från sin pappa. Och vi har haft en bra dag, som vanligt :) Men känner mig inte helt pigg ännu, är fortfarande lite depig. Men jag är väl inne i en sån period, hoppas de går över snart :)
 
Jag och tjejerna städade deras rum idag. De har fått en sån här tavla med sysslor som de ska göra varje dag, för att underlätta för Debbie. Och deras uppgift idag var att de skulle välja ut leksaker och nallar som de inte längre ville ha och så ska de sedan sälja dom. Men de slutade med att en back gick till försäljning och en massa nallar hamnade inne i mitt rum :p Tjejerna tyckte att jag skulle ha dom. Så de var ju gulligt av dom. Ariel hade också satt in en bild på henne i en hållare på min byrå :) Har inga bilder ännu på mina tjejer. Och hon tyckte väl att jag skulle ha en ;) haha..
 
Har i alla fall fått lite svar på mina hundra frågor som jag har att ställa till min värdmamma med hela hennes jobb situation. Hon sa att om hon tar jobbet nere i florida så kommer de inte flytta ner där förrens i oktober. Jaha, de var ju ett jäkla bra svar :( Jag ville bara ha ett svar på om jag ska stanna i denna familjen, eller om jag måste ställa mig in på att hitta en ny familj. Men de är väl för mycket begärt!! Jag ska kanske i alla fall ta den där niagara falls kursen :) Den ligger fortfarande uppe och den börjar nu på söndag och weekenden uppe i Niagara fallen är sista helgen i september. Så jag hinner ju ta denna kursen innan de flyttar :) Men jag får först höra vad min värdmamma säger om de hela. Kursen är ganska dyr, 419 dollar. Men jag har hela 500 dollar som jag får röra mig med i olika kurser. Så de är ju egentligen jag som väljer vad jag ska göra med mina 500 dollar i studier :) Men vill ju vara snäll och inte ställa till det för min värdmamma :) 
 
Nu ska jag in i drömmarnas land, natti natti :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback