Miljoner saker i huvudet!!
Publicerat: 2012-08-25, 03:15:52


Just nu hatar jag detta!! Ena sekunder är det så jäkla bra och jag kan inte tänka mig att åka hem, men andra sekunden HATAR jag detta och vill bara hem. Ibland tänker jag att va fan gör jag här när jag har så underbara människor där hemma :( Fattar egentligen inte varför jag ville lämna de jag hade med människorna där hemma, jag ville ut på mitt egna lilla äventyr. Får hoppas detta blir skit bra bara!! Har miljoner tankar i mitt huvud och ibland vet jag varken ut eller in :( Jag kan inte ens somna om nätterna så mycket jag tänker. Och jag går över allt om och om igen. Jag måste sluta tänka!! :P Jag har kommit på att jag tänker och oroar mig alldeles för mycket och jag måste sluta med de. Det är ett hårt liv att vara au pair ibland :P 
 
Imorgon ska jag i alla fall träffa min fina vän Ada på Food lion vid 9.30, sen ska vi in till Washington DC och gå på lite gratis museum :) Gratis är gott!! ;) Ska bli såååå jäkla skönt att komma hemifrån och få tänka på något annat. 
 
Bjuder på en lite rolig bild, för att muntra upp detta inlägget lite :P
 
Natti natti :)



Kommentarer
Postat av: Jojje

Lilla Same :( tycker synd om dig som har så många jobbiga tankar :( längtar tills du kommer hem igen :( <3

Svar: De gör jag också!! <3
None None

2012-08-26, 09:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback