Middag
Publicerat: 2012-08-19, 17:20:10


Var ute och åt med Ada på Outback Steakhouse igår. God mat och ännu godare efterrätt!! ;) hahah.. Jag är så svag för choklad och brownies, så de fick bli en sån med vaniljglass och grädde ;) Mummmmms!! Skönt att komma ut ur huset lite och träffa andra människor :) Sen körde vi till Marshalls, Ross och lite andra affärer och kollade runder lite. Vi ville inte åka hem :P De är så skönt att prata med Ada, någon som är i samma situation som mig och förstår mig till 100%. Jag kan lasta alla mina problem på henne och hon ger mig så bra svar :)
Ada :) Jag med min smariga efterrätt ;) Mummmmmmma!! :P Brownie, vaniljglass och grädde, Så jäkla god!! ;)



Kommentarer
Postat av: Renee

Ja det känns skönt för oss här hemma att du har Ada. Det är inte alltid vi kan hjälpa till fast vi gärna vill. Ni får vara rädda om varandra <3

Svar: Jag vet att de är svårt för er när jag ringer hem och bölar och allt är skit!! Det är inte mycket ni kan göra :( Ada är som min familj här :) <3
None None

2012-08-19, 18:07:48
Postat av: mormor och morfar

Alltid skönt att ha en kompis som man kan dela vått och torrt med.

Svar: Det är riktigt skönt att ha Ada här som stöd!! :) <3
None None

2012-08-19, 19:41:23
Postat av: Elin

Men fy fasen vad gott det ser ut! Ännu En Elin-efterrätt! ;) <3

Svar: De var verkligen en Elin efterrätt ;P <3
None None

2012-08-19, 20:58:50
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback