Lugnet före stormen ;)
Publicerat: 2012-08-13, 18:11:36


Sista dagen ensam utan tjejerna i huset. Sen kommer skrikandet, livet och deras underbara skratt tillbaka :P Vill faktiskt påstå att de har varit ganska tråkigt att bo här utan tjejerna. Det har varit alldeles för tyst och tråkigt. Och detta kommer jag ångra att jag skrev nästa helg, när jag ska försöka sova länge ;) haha.. Som tur är har jag ju haft Fransecsa att hitta på lite saker med, annars hade de varit sååå tråkigt. Men de ska bli skönt att komma in i rutinerna igen. Sover nästan till 11 visa dagar och jag har inte ätit så bra dessa veckorna. Det har blivit mycket skit mat, godis, chips och glass. Och jag känner att min kropp mår inte bra av att äta såna här skit saker i så lång tid. De var kanske en av anledningarna till att jag svimmade också, kroppen sa till mig att den pallade inte mer. 
 
Jag har ju varsen present till tjejerna också, från min fina mamma och pappa. Så de ska bli kul att ge kaninerna till dom :) Jag tror att de kommer bli överlyckliga, för en av de bästa sakerna de vet just nu är nya nallar :P Och speciellt att de är kaniner. För de har blivit helt besatta av kaniner, efter jag har sagt att jag har en kanin där hemma :P De är för söta!! 
 
Denna vecka har det en skolförberedelse vecka i alla affärer. Och de betyder att du behöver inte betala skatt (tax) på något, om du handlar för under 100 dollar i affären. Detta gör de så att alla barnfamiljer ska spara lite pengar, för de vet att de är en hel del som behövs inför skolstarten. För i vanliga fall så står det ett pris på hyllan, och sen när du kommer fram och ska betala så lägger de på skatten och så bli det 6% dyrare. Men denna veckan så lägger de inte på de 6 %, så du kan spara en del pengar. Men jag behöver inget just nu coh jag behöver spara mina pengar. Men jag ska ju ändå ut och ta en titt, för att ha något att göra. Men jag ska försöka hålla i min plånbok ;) 
 
see yaa!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback