Läskigt!!! (läsket) ;)
Publicerat: 2012-08-12, 02:14:07


Var med om en väldigt obehaglig sak idag!! Jag, Desirée och Fransecsa har varit på en gammal gård idag, där de hade slavarbete förr. Ska berätta mer om detta i morgon. Men när vi stod inne i ett litet hus och kollade på en liten pjäs, så börja jag känna mig konstig. De var så varmt och kvavt i de lilla huset. Och jag kände mig svag, kalsvettig, yr och de började svartna för ögonen på mig :( Så jag böjer mig ner och lutar mina armar på mina ben. Nästa sak som jag minns är att jag ligger på golvet!! Jag svimmade, de har aldig hänt mig innan och de var så jäkla läskigt!! :( Jag trillade på en kille som var i 17 års åldern, och han säger till mig att jag får nog gå ut och ta lite frisk luft. Så jag går ut och sätter mig och Desirée och Fransecsa följer med mig ut och fläktar på mig och de som har hand om stället går och hämtar vatten. Så fort jag satte mig ner och fick vatten i mig så mådde jag lite bättre. Och vi kom sedan fram till att jag hade inte druckit något vatten eller något annat på hela dagen. Så de var ju inte så konstigt, speciellt när de var så varmt ute. Och jag kände mig bra hela vägen hem. Men när jag kom hem och satte mig vid datorn, så kom yrseln igen och jag blev lite illamående och huvudvärk.
 
Så nu ligger jag här i min älskade säng och tycker lite synd om mig själv :P Jag har hyrt American Pie reunion och laddat upp med lite frukt och två stora vattenflaskor :) Har inte ätit så hälsosamma saker dessa dagarna när tjejerna inte har varit hemma. Så de ska bli skönt när de kommer hem och komma tillbaka till rutinerna :) Så detta har varit en lite läskig dag :P Inget jag vill påstå att jag vill vara med om igen ;)



Kommentarer
Postat av: Jojje

Stackare :( <3

Svar: Ja, de var ganska synd om mig faktiskt :P <3
None None

2012-08-12, 09:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback