Ingen bra dag :(
Publicerat: 2012-08-15, 03:21:31


Har haft en tuff dag här i America. Har haft en sånn gråt och dep dag, och jag har bara legat här inne och tyckt synd om mig själv :P Nä, men när jag vaknade i morrse så bara kände jag att detta skulle bli en gråt dag. Jag vet att jag har såna dagar hemma i Sverige också, så de är inget ovanligt. Men jag kände bara för att sätta mig på nästa flyg och åka hem :( Saknade alla och allt där hemma!!Trodde de skulle bli riktigt skönt med 2 lediga veckor. Men snare tvärtom!! Jag har haft en del bra dagar, när jag har umgåtts med Fransecsa och Ada. Men annars har de varit ganska långtråkigt och tyst. Har saknat tjejernas höga stämma (jag trodde aldrig jag skulle säga de :P) Jag har inte haft så bra kontakt med min värdamma under dessa 2 veckor heller, tror att hon och hennes pojkvän har gjort slut. Så hon är ganska depig och ledsen över de :( Så de har varit ganska tråkig stämning här i huset.
 
Tjejerna kom precis inspringande genom dörren. Och så fort jag hörde tjejernas ljuva stämma, fick jag ett litet leende på läpparna :) Möte Karissa i trappan när jag var på väg ner. Hon slängde sig i famnen på mig och sa att hon hade saknat mig :) Så jag blev på mycket bättre humör!! 
 
Hatar också att vara här när ens vänner behöver en som mest!! Och när de händer saker hemma, som jag inte kan göra något åt här ifrån. Jag är helt hjälplös här, och de hatar jag!! Jag kan ju inte ens ringa ett samtal om de är något snabbt jag vill säga (jag kan, men de kostar skjortan!!). Jag är helt beroende av Facebook, skype och Viber. 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan kära lilla du!
Jag känner verkligen med dig och skulle så gärna vilja ge dig en bamsekram. Det blir väl så emellanåt att man får hemlängtan - det är inte så konstigt. Du ska se att det blir bättre nu när småtjejerna kommit hem. Ja, den kärleken kommer och den går.
Snart får du nog lite post också från mig - det kanske kan göra att du känner dig lite gladare. Jag hejar på dig Samantha - du fixar det.
Kramar
Yvonne

Svar: Känns bra att få höra några uppmuntrande ord från dig min älskade Vonne!! :) I mellan åt är de ganska tufft, och jag vill bara slänga in handduken och åka hem. Men jag ska kämpa och inte ge upp så lätt. Ser framemot posten :) Alltid kul att få lite positiv post från folk man tycker om där hemma :)
None None

2012-08-15, 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback