Ibland förvånar jag mig själv ;)
Publicerat: 2012-08-02, 22:36:06


Idag har jag varit väldans flittig och varit ute och gått/ joggat en runda :P Var lite trött på att bara ligga inne på mitt rum och kuckilura, så jag begav mig till Target för att köpa träningskläder och tog mig ut i löpspåret :) Men de blev bara en 40 minuters tur, för de har varit över 30 grader varmt. Så jag höll på att smälta bort!! Men jag tog mig ut i alla fall, vilket gör mig väldans stolt :) Så nu firar vi med glass ikväll ;) hahah
 
Så jag bjuder på en bild på mina nya fina träningskläder :) Och om jag känner mig själv rätt så kommer de bli placerade långt in i gardroben och aldrig få se dagsljus igen ;) hihi.. Men så ska de inte bli denna gången, ska försöka vara flittig och ta mig ut lite då och då i alla fall :P Så jag har en liten hälsodag i dag. Har precis varit och duschat och satt i en hår inpackning i håret, som jag tänkte låta sitta i ett par timmar och sen ska jag även ta en ansiktsmask lite senare ikväll :) Duktig eller vad?! ;P 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Va duktig du är ;) och smal och fit ;)

Svar: Tack Jojje :) <3
None None

2012-08-03, 19:00:48
Postat av: Elin

Ja du ser riktigt fit ut :) fina shorts! Är det såna med tights under typ? Som fritte köpte i USA om du minns? :) dom verkar bra iaf :) <3

Svar: Tack :) japp, de är likadana som fritte köpte. de är riktigt sköna!! <3
None None

2012-08-03, 20:29:44
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback