Huvudbry!!
Publicerat: 2012-08-28, 02:51:13


Varför ska det vara så här svårt att bestämma sig?! Jag hade precis ett jätte bra samtal med min värdmamma, jag förklarade hur jag har tänkt på senaste och saker jag oroar mig för. Jag hade en bild i huvudet att hon skulle gå i taket och bli jätte arg. Men hon tog det jätte bra!! Hon sa att jag förstår dig helt och hållet och jag förstår vad du går igenom, och vad du än beslutar så står vi bakom ditt beslut och förstår dig. Och hon ursäktade sig jätte mycket att hon hade varit så sur och grumpy på senaste tiden, och hon sa att hon är jätte stressad över hela jobbsitiuationen och att det har tagit slut med killen. Och hon bad om ursäkt flera gånger för att de hade gått ut över mig. Så nu fick detta mig att frågesätta om jag verkligen gör rätt belut. Jag var typ 99,9 % säker på vad jag skulle göra innan jag började prata med henne. Men nu vet jag inte alls hur jag ska göra. Hon är en bra människa innerst inne. Hon sa också till mig att de vill absolut inte förlora mig, för hon och tjejerna tycker så mycket om mig. Och de kändes såååååå skönt att höra. För det är en sak som jag har känt, att hon inte riktigt har gillat mig och att jag har gjort allt fel.
 
Kan inte bara någon säga till mig hur jag ska göra? Allt hade blivit mycket lättare då :P
 
I HATE THIS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback