Hero
Publicerat: 2012-08-29, 02:21:20


Idag har jag varit en hjälte och räddat en liten sköldpadda från att bli överkörd :) När jag och Karissa var på väg hem från hennes skola, så såg jag något precis på utkanten av vägen. Och vi körde förbi den. Men djur vän som jag är, hade jag inte hjärta för att bara köra vidare och låta stackaren dö. Så jag tvärnita, gjorde en U sväng och stannade vid vägkanten, för att hjälpa honom ut till gräset. Han tyckte nog jag såg läskig ut, för när jag tog tag i hans skal så kröp han in och gömde sig :P Men han trodde väl jag var riktigt sugen på honom och skulle ha honom till middag ;) Så nu mår jag rätt bra, av att veta att jag idag antagligen har räddat ett liv :) Jag är inte undersköterska för ingenting ;) haha..
 
Btw, inga nyheter angående mitt beslut. De snurrar bara runt mer i mitt huvud, ena sekunden vet jag hur jag ska göra och nästa så ändras det. Men tack alla fina för tipsen ni ger mig och för att ni stöttar mig genom detta. Ni är bäst!! <3
 
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Ahh Gud va söt :) hihi

2012-08-30, 07:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback