Grattis på 4 månaders dagen :P
Publicerat: 2012-08-31, 02:51:23


Idag har var det 4 månader sedan som jag satte min fot i detta landet och hade ingen anning om vad som väntade. Älskar detta landet, trivs som fisken i vattnet i USA. Bara lite små saker som ligger och trycker ibland. Men de kan väl aldrig vara perfekt!! I alla fall så har dessa 4 månader gått skit snabbt. Känns nästan som det var igår då mamma och pappa vinkade av mig på flygplatsen, men samtidigt känns de som de var skit länge sedan jag träffade dom. Konstig känsla ;P Föresten så tror jag att jag har bestämt mig i mitt val. men vill inte säga något ännu, för vill fortfarande ha lite mer tid att tänka :)
 
Hade en ordentlig fajt med den älsta tjejen idag :( Hon har bettet sig konstigt på senaste, och idag när de satt och lekte i källaren så ville hon inte längre dela med sig till Karissa. Så jag sa ju till henne och då började det. Hon sa att jag inte tyckte om henne, att Karissa var de perfekta barnet och att jag älskade henne mer och att jag önskade att se Ariel död :O När hon sa det sista så blev jag så irriterad och arg, så jag reste mig upp och sa till henne att förstår du inte hur dumt de låter och att jag accepterar inte att du säger sånt som inte är sant. Så jag gick upp där ifrån och jag fick en gråtande Ariel efter mig och hon sa massa annat och vi hade en väldigt vild diskussion :P Det är inte första gången som hon säger såna här saker. Så till slut när jag har fått upp dom till duschen och Ariel gråter fortfarande. Hon lyssnar och förstår inte vad jag säger och hon säger massa orelevanta saker, som inte hörde till diskussionen. Så till slut säger jag till henne att komma och sätta sig i mitt knä och jag frågar henne lugnt varför hon beter sig som hon gör, om det är något som har hänt i skolan som gör henne ledsen. Hon berättar då att de är några killar i skolan som brukar reta henne lite, hon har berättar om dessa killarna innan. Och jag säger till henne att om det är någon som gör eller säger något till henne som gör henne ledsen, så måste hon säga till oss. Så då började hon lugna ner sig, men herregud :P För några sekunder där, ville jag inte ha några egna barn ;) haha.. Men de kan väl inte alltid vara glatt och positivt, får ta lite negativt och tuffa saker. Men det är väl så det är att ha barn, eller vad säger du mamma? ;) haha.. 
 
Förresten så blev jag ledig i morgon bara så :P Men som alltid så fanns det en hake ;) Jag ska jobba på söndag istället. Men det gör inte mig mycke, får ju ändå en hel helg att vara ledig på, bara att den börjar en dag tidigare ;) Debbie ska åka en liten snabb trip ner till Florida på söndag förmiddag och kommer hem på måndag kväll. Så jag ska passa dom hela söndagen och måndagen, men sen på kvällarna kommer det en nanny och passar dom och sover här mellan söndag och måndag. Just för att jag inte får jobba mer än 10 timmar per dag. 
 
I alla fall, Grattis till mig som har klarat av 4 månader på egen hand i staterna!! :) Bjuder på en gammal bild som jag hittade i mitt arkiv :P



Kommentarer
Postat av: Suzette - Foto&Företagande

Grattis! Bra jobbat får jag säga! :)

Svar: Tack Suzze :)
None None

2012-08-31, 11:01:08
URL: http://mixamer.blogg.se
Postat av: Mormor och morfar

Bra att du har bestämt hur du ska göra. It´s to go for it.

2012-08-31, 12:19:08
Postat av: Jojje

GRATTIS UNDERBARA SAME :) <3 är stolt över dig!!

Svar: TACK BÄSTA JOJJE :) Känns så skönt att höra!! <3
None None

2012-08-31, 13:10:47
Postat av: Fritte

Världens bästa same!!<3<3

Svar: Världens bästa Fritte!! :) <3
None None

2012-08-31, 13:59:02
Postat av: Renee

Ja grattis noppan på 4 månadersdagen. Så är det små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer. <3

Svar: Tack mumma :) Ja, de är väl så, jag har ju mer bekymmer med mamman än med barnen ;) <3
None None

2012-08-31, 17:13:14
Postat av: Mormor och morfar

Grattis på fyra månadersdagen. Mormor morra för jag glömt att gratta i förra kommentaren. Det kommer post till dej om några dagar.

Svar: Tack mormor och morfar :) Åhh, så jag längtar!! <3
None None

2012-08-31, 20:00:09
Postat av: Elin

Grattis Sammy!!!! :D Vi är alla stolta över dig! :) <3

Svar: Tack fina Elle :) Känns skönt att höra!! <3
None None

2012-08-31, 20:11:20
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback