Fina Yvonne :)
Publicerat: 2012-08-23, 02:41:00


Blev överlycklig idag när jag kom och skulle hämta posten idag. Där var ännu ett paket till MIG!!! Wiiiiihhhoooooo :) Och det var från ingen mindre än fina Yvonne, mammas moster. Och det var ännu mer svenskt godis :) Jag ska nog ha en liten Sverige kväll i helgen och bara trycka i mig allt godis och kolla på en svensk film och få lite Sverige känsla :P För tro det eller ej, så saknar jag de lilla tråkiga landet ;P
 
Det var inget dåligt godis heller. Hon har lyckats pricka in några av mina favoriter. Marabou är ju alltid en favorit, men matador mix är så jäkla gott!! Och godis som smakar cola, är ännu en favorit :) Och jag blir så rörd och glad av brevet du skickade med. Är kul att läsa om saker som händer där hemma :) Blir så lycklig när jag får paket. Blir som en liten flicka igen på julafton ;) haha.. Så nu ska jag lämna ut min adress till alla jag känner, så de som känner sig manade att skicka ett paket, så är paketet mer än välkommet ;P
 
Så tusen tack fina, underbara Yvonne, Saknar er såååå!! Behövde ha detta för att få mig på lite bättre humör :) Tack än en gång!! Och dagen blir ännu bättre när jag får reda på att svenska hollywoodfruar började igår :) Så ikväll ska jag ligga bänkad framför datorn med det senaste avsnittet av hollywoodfruar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback