Biblioteket!!
Publicerat: 2012-08-02, 02:38:04


Första dagen utan tjejerna, och huset är så tyst och tråkigt :P Ibland är det skönt med lite liv och röresle ;)
Biblioteket är nog min räddande ängel, när jag inte har något att göra  :P Jag tog en lång sov morgon idag och sen begav jag mig till biblioteket i Princ Fredrick. De hade Reptil dag där idag. Så där var två män med massa ormar, en alligator, en krokodil och massa annat kul :) De va riktigt roligt och väldigt intressant!! Jag fick lära mig mycket saker som jag inte viste innan. Och innan jag gick så lyckades jag hitta 5 filmer som fick följa med mig hem. Så nu har jag lite att hitta på med :)
 
Ska försöka utforska Maryland också lite på min lilla semester. Håller på att söka vad här finns att göra. Funderar på att åka in till Washington DC en dag och gå på lite gratis museum :) Alltid kul med gratis ;) haha.. Alligatorn En anakonda, hade varit livrädd om jag hade möt han i en mörk gränd :P En pyton som är albino Så sjukt stor!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback