Au pair möte
Publicerat: 2012-08-20, 03:20:42


Har precis kommit hem från ett Au pair möte hemma hos Lisa vår LCC. Det var väldigt trevligt!! Det skulle egentligen komma dit en Indian och prata, men han dök aldrig upp :( Lite synd faktiskt!!
Men jag fick prata med Lisa och jag lättade mitt hjärta för henne. Och det var ganska skönt att prata med henne och de fick mig att få lite mer perspektiv på saker och ting här. Berättade om hela situationen med min värdmamma, att hon är så ledsen och deppig. Och Lisa sa till mig att jag kan ringa henne när jag ville, om jag behöver prata mer. Och de känns bra att hon vet om allt som händer. Känns ganska tryggt faktiskt :) Och om de inte blir bättre snart, så måste jag prata med min värdmamma om allt som går runt i mitt huvud.
Det var en väldigt trevlig kväll i alla fall :)Ada, Kerstin och Nathalia, vår lilla grupp :P Jag :) Smarig efterrätt som Ada hade gjort, det var bara jordgubbar, grädde och socker, men sååååå gott de va!!! :P De fick mig att sakna midsommar ;)



Kommentarer
Postat av: Jojje

Såååå söt du är Saaaam :) <3 va långt hår du fått ;)

Svar: Tack Jojje :) Ja, de har växt till sig :P Men jag måste snart gå till en frisör känner jag, de är så slitet. <3
None None

2012-08-20, 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback