Äntligen!! :)
Publicerat: 2012-08-18, 20:48:00


Har längtat ända sedan jag kom hit för 3 månader sedan, då jag började läsa boken. Äntligen har filmen The hunger games kommit ut på dvd :P Och jag har den här och ska se den ikväll :D Om ni inte har läst boken, så rekomenderar jag verkligen er att läsa den, den är svina bra ;) Jag har också äntligen lyckats få tag på den andra boken på biblioteket :) Catching fire, så jag utmanar mig själv med att läsa en bok på engelska på över 400 sidor :P Men jag har läst 100 sidor, och än så länge är den riktigt bra :)  
 
Jag hoppas att filmen göra så jag blir lite uppmuntrad :) Känner att denna veckan har inte varit min vecka, och mitt huvud är överallt med massa tankar. Ska i alla fall ut med Ada ikväll också :) Vi ska först till Walmart för att köpa en mobil till Ada, till hennes mexikanska kontanktkort. Och sen ska vi ut och äta :) Behöver komma ut lite känner jag!! Och jag tänkte bara kolla lite på nya datorer när vi ändå är på Walmart. Min dator är inte sig själv, och det känns som den kommer krascha när som helst :( Den har kraschat för mig en gång innan, och den visar samma tecken denna gången. Så de blir kanske en ny dator för min del. Så ska bara kolla runder lite och se vad de finns och priser och så :) The Hunger games 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback