Älskad
Publicerat: 2012-08-02, 03:11:35


Fick precis vara med Debbie när hon skypade med tjejerna. De var så kul att få se dom :) Jag saknar dom redan!! Hur kommer de då bli efter mitt år är slut?! :( De blev i alla fall väldigt överraskade av att se mig, och när de fick syn på mig så skrek de Samatha och såg jätte glada ut :) De gör mig så glad av att se att de tycker om mig!!
 
Debbie berättade också att Karissa var så tyst i bilen igår på väg till flyplatsen. Debbie frågade henne vad de var, om de var något som vad fel? Då svarade Karissa "I really, really going to miss Samantha!!" Hur gulligt är inte de!! De söta små underbara tjejerna gör mig så glad och får mig att känna mig så älskad här :) Synd att jag inte får visa bilder på dom :( Tar en gammal random bild och lägger upp, som en av tjejerna har tagit på mig :) Det är nere i Solomons där jag bor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback