Wiiiiiieeeee :)
Publicerat: 2012-04-21, 23:24:27


Fick ett mejl av min värdmamma igår. Hon skrev att de alla längtade till jag skulle komma. Den lilla tjejen gick runder till alla och berättade att jag skulle komma, och berätta lite om mig. De är för söta :) Min värdmamma ville även ha mina passuppgifter, för hon undrade om jag ville följa med och fira Memorial day nere i Florida i 4 dagar i slutet på maj tillsammans med dom. Kändes som en lite dum fråga :P Självklart vill jag de. Så vi ska ner till Destin i Florida till min värdmammas pojkvän, riktigt kul!!

Fick också ett mejl från Cultural care, det är 2 andra svenska tjejer som åker samma dag som mig. Men de ska åka från arlanda, men både dom och jag ska mellanlanda i London. Så vi tar samma flyg från London till New York. Känns faktiskt lite tryggt. Då är jag inte helt ensam på skolan i New york sen :) Har börjat mejla lite med dom nu också.

Bjuder på några bilder från Destin, Florida. Det ser riktigt skönt ut!!




Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad fint det ser ut :)

2012-04-28, 17:10:38
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback