Last day working as an an au pair :((
Publicerat: 2013-05-24, 14:44:45


Jaa, då va sista jobbe dagen kommen. Kan verkligen inte fatta var tiden har blivit av!! Idag är sista dagen som jag får umgås med mina älskade barn, och gud som jag kommer sakna dom!! Igår va jag i alla fall på Cheesecake factory och hade goodbye dinner för de närmaste kompisarna här i New Jersey. Kul som alltid att umgås med dom, kommer sakna de alla såååå :(( Och så klart va jag ju bara tvungen att ta en sista cheesecake, och de fick bli min älskade Oreo cheesecake :)) MUMMA!! 
 
Och föresten så hade jag och Julie en liten pratstund igår och allting är nu löst och vi är vänner igen. Bara tråkigt att de skulle bli så här. Hatar att bråka, Men jag har faktiskt lärt mig lite genom detta bråket. Eftersom jag är en person som håller inne allt tills de bara blir förmycket, jag ska nu försöka berätta om de är något jag stör mig på direkt istället och inte hålla de inom mig. Dessa dagarna har i alla fall varit jäkligt tuffa, med bråk och sen ska jag lämna mitt i allt. Men min finaste och bästa Jessie har varit världens bästa stöd!! Har pratat i tele med henne ett par gånger denna veckan i över 2 timmar :) Min fina Jessie!! 
 
Men i dag så jobbar jag bara 4 timmar. Jag börjar nu 9, sen vid 12 ska jag ta barnen in till city för sista gången till Leo och sen vid 1 tiden är jag ledig och ska då spendera dagen med Jessie :) Blir nog en shopping tur till SoHo :)) Så en kort sista dag!! Har denna veckan börjar inse att jag gör saker för sista gången här :(( Igår jobbade jag min sista morgon. Och Howie sa till mig: "Do you realize that this is your last morning?" Och jag bara "Ohhhh, noooo it really is!!" OCh Howie:"Let me take a pic with you and the kids on your last morning." :P Så gulliga dom är :)
 
Vet inte hur de kommer bli med uppdateringar i helgen, eftersom de kommer bli en ganska upptagen helg. Jag kommer bo hos Jessie hela helgen och jag vill bara njuta av den :) Men jag ska försöka uppdatera er på söndag eller måndag i alla fall.
 
Och förresten så är jag typ färdig packad. Och jag trodde att de skulle bli en riktigt utmaning med övervikt och saker. Men igår när jag vägde dom och allt är nästan packat, Så vägde varje väska bara 19 kg :))) Yaaaay, I made it!! Så jag har fortfarande typ 8 kg som jag kan packa. 
 
I alla fall ha en trevlig helg alla och så ses vi om bara några dagar :)) Längtar tills jag får ge mina älskade föräldrar en stor kram på flygplatsen. kan inte fatta att jag inte har sett dom på 13 månader!! helt sjukt :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback