Perfekta presenten :)
Publicerat: 2012-04-19, 21:12:40


Hittade den perfekta presenten idag till mina söta värdbarn. Godispåsar som ser ut som Sverigetröjer, och där är bara en massa svenskt godis. Bilar, gott & blandat och marabou choklad. Helt perfekt!! Hade tänkt handla en Tom & Jerry godispåse med till dom, men jag tyckte att detta var mycket bättre :)

Jag har även beställt vars en Astrid Lindgren bok till dom. Pippi Långstrump och barnen i Bullerbyn, bara för de är två av mina favoriter av henne. Ska bli kul att få läsa dom för barnen sen :)

Kom på härom dagen att det kanske är dags att börja provpacka. Jag har saker i mitt huvud som jag vill ha med mig, men de väger säkert för mycket. Så tänkte att jag får ju börja någon stanns, så är det bara till att plocka bort lite efterhand. Vill ju egentligen ha med så lite som möjligt, men det är ju så svårt att välja. Ska ju packa ner ett helt år!!

Jag hann även med en liten fika uppe hos farmor och farfar. Oj, vad jag kommer sakna alla när jag åker :(


Visst är dom söta!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback